به منظور ارائه خدمات مطلوب تر، نوبت دهی بصورت متمرکز انجام می پذیرد

به منظور ارائه خدمات مطلوب تر، نوبت دهی بصورت متمرکز انجام می پذیرد
در پی طرح پذیرش بیماران بصورت غیر متمرکز در بخشهای مربوطه و به منظور رفاه حال مراجعین و سهولت در دسترسی به پزشکان متخصص سیستم وقت دهی تلفنی متمرکز با یک خط مستقیم و 4 خط داخلی راه اندازی گردید.
 

مسئول پذیرش بیماران در این خصوص ادامه داد:

بیماران محترم می توانند جهت گرفتن نوبت بصورت تلفنی(غیر حضوری) با شماره تلفن مستقیم 88965555  و یا از طریق مرکز تلفن  64449  با شمارههای داخلی 1009 – 1008 – 1007 – 1006 تماس گرفته و نوبت پزشک مورد نظر خود را درخواست نمایند،اپراتور مربوطه در صورت وجود نوبت پزشک ، راهنمایی های لازم را در خصوص اخذ نوبت و نحوه مراجعه به بیماران ارائه خواهند داد .

 

مقصودی زند در مورد نوبت دهی حضوری گفت:

در صورتی که بیماران در درمانگاه حضور داشته باشند می توانند نوبت پزشک را از واحد نوبت دهی در طبقه همکف اخذ نمایند .

هدف از عدم مراجعه حضوری و تماس تلفنی با بخشها بوده تا به ارائه سرویس به بیماران خللی وارد نگردد.

لازم به ذکر است تعیین نوبت دندانپزشکی کماکان با دو خط مستقیم  88975555 – 88968847 و خطوط داخلی 1803 – 1804 امکان پذیر میباشد.

 متمنی است همکاران شاغل در شرکت ارتباطات زیرساخت ، از شماره تلفن مستقیم 88971111 و شماره داخلی 1801 جهت اخذ نوبت دندانپزشکی استفاده نمایند.


 واحد پذیرش مرکز همواره از انتقادات سازنده و پیشنهادات شما استقبال نموده و از شما آنگونه که شایسته است تقاضای سعه صدر و همکاری را آرزومند است.

۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۲۱