در پی طرح پذیرش بیماران بصورت غیر متمرکز در بخشهای مربوطه و به منظور رفاه حال مراجعین و سهولت در دسترسی به پزشکان متخصص سیستم وقت دهی تلفنی متمرکز با یک خط مستقیم و 4 خط داخلی راه اندازی گردید.
مسئول پذیرش بیماران در این خصوص
ادامه داد:
بیماران محترم می توانند جهت گرفتن
نوبت بصورت تلفنی(غیر حضوری) با شماره تلفن مستقیم 88965555 و یا از طریق مرکز تلفن 64449 با شمارههای داخلی 1009 – 1008 – 1007 – 1006 تماس
گرفته و نوبت پزشک مورد نظر خود را درخواست نمایند،اپراتور مربوطه در صورت وجود
نوبت پزشک ، راهنمایی های لازم را در خصوص اخذ نوبت و نحوه مراجعه به بیماران
ارائه خواهند داد .
مقصودی زند در مورد نوبت دهی حضوری
گفت:
در صورتی که بیماران در درمانگاه حضور
داشته باشند می توانند نوبت پزشک را از واحد نوبت دهی در طبقه همکف اخذ نمایند .
هدف از عدم مراجعه حضوری و تماس تلفنی
با بخشها بوده تا به ارائه سرویس به بیماران خللی وارد نگردد.
لازم به ذکر است تعیین نوبت
دندانپزشکی کماکان با دو خط مستقیم
88975555 – 88968847 و خطوط داخلی 1803 – 1804 امکان پذیر میباشد.
متمنی است همکاران شاغل در شرکت
ارتباطات زیرساخت ، از شماره تلفن مستقیم 88971111 و شماره داخلی 1801 جهت اخذ
نوبت دندانپزشکی استفاده نمایند.
واحد پذیرش مرکز همواره از انتقادات
سازنده و پیشنهادات شما استقبال نموده و از شما آنگونه که شایسته است تقاضای سعه
صدر و همکاری را آرزومند است.